Alla inlägg den 9 december 2013

Av happy-vbg - 9 december 2013 21:19

Jag fick för ett tag sen chansen att testa Lopi Blogbag för 1 åringar. den innehöll:


  • Coops majskrokar
  • LEGO DUPLO, 3 lego-bitar, en isbjörnunge och en pingvin
  • Coops Klämmis fruktsmoothie med smak av päron, banan och jordgubb
  • Coops ekologiska äppledryck, utan tillsatt socker
  • Folksams ”första hjälpen barnkit”
  • Pixibok från Bonnier Carlsen i miniformat
  • KidsZoo från Acrilex

Majskrokarna har vi tänkt prova sedan innan men det har aldrig blivit av, men mums tyckte sonen. han åt dem verkligen med apetiti. dem var långa och bra för honom att hålla


LEGO DUPLOn  tyckte sonen om att leka med, han tyckte det var spännande med pingvinen och dess färger. 


Klämmisen (fruktsmoothie) från Coop har vi provat sedan innan och den tycker sonen om, i vanliga fall brukar han inte tycka om päron när jag förösker ge honom i någon form men så här går det bra 


Coops äppledrýck   verkade sonen tycka om, vår son har tidigare inte dryckigt liknande dricka så med sugrör så vi fick hjälpa honom att hålla och dricka. dock är jag lite skeptisk till att ge honom sådan dricka än tror vi väntar lite 


Folksams ”första hjälpen kit”  I Folksams kit ingick vattenavisande plåster, skavsårsplåster, brännsårsplåster, brännskadegel, torkare och solskyddskräm! Det bästa i hela paketet, har sedan tidigare sådan första hjälpen för vuxna och för insäkter. tycker dem är perfekt när man ska iväg så man kan ta med sig. så blir att ha i resväskan nästa gång vi ska reda

Pixiboken var en liten bok där barnet får lära sig att räkna från 1 – 10. den visade inte sonen något intresse för.


KidsZoo från Acrilex har provat ge till min son men han ville inte ta dem..han tyckte inte om dem..men det var kanske lika bra för jag var ändå skeptisk till att ge dem till min son..då det står att man ska ge dem 2 gånger om dagen och dem innehåller socker. 


Tack Loppi för jag och min son fick testa dessa prudukter. det var roligt- 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

tips på sidor

http://www.ullevidsdal.se/


Ovido - Quiz & Flashcards