Alla inlägg under december 2011

Av happy-vbg - 21 december 2011 21:00

Vill tips om en sida som jag älskar, man får då och då testa olika 

saker. kan vara allt möjligt men just nu söker dem mest;




Inför våren 2012 är det många spännande företag som är intresserade av att göra kampanjer med Buzzador.

Buzzador söker just nu specifikt efter gravida samt föräldrar med småbarn födda mellan 1. januari 2011 till och med 31. december 2011 samt tonåringar.

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

Så om du vill prova på att vara Buzzador kan du anmäla dig http://www.buzzador.com/?refstr=Happy_vbg

Av happy-vbg - 21 december 2011 20:49

Surfatde runt lite och hittade massa roliga sidor och bloggar.

Kom på något sätt in på sidan http://www.lannasport.s


Det är en bra hemsida som har olika sportprylar och kläder.

Gillar den skarpt, har redan hittat saker osm jag vet att jag kommer beställa.

bland annat Fleec tröjor, tycker dem var väldigt snygga 

och jag behöver nya till mitt jobb. 


Så ett tips är att besöka hemsidan http://www.lannasport.se 



Av happy-vbg - 21 december 2011 20:43

Tror jag lyckades skapa ett inlägg :)


NU lite om mig. 

Jag är en tjej på 23 år som älskar att prova nya saker,

många förvånar sig att det har tagit så här lång tid för mig att

börja blogga men men bättre sent än aldrig :)

För övrig är jag gift och bor i Landskrona med min man.

Jag är utbildad förskolelärare och älskar mitt jobb med dem goa Barnen.


Kram happ-vbg

Av happy-vbg - 21 december 2011 20:39

Jag har aldrig bloggat innan men nu tänkte jag testa på detta så får vi se hur det går :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

tips på sidor

http://www.ullevidsdal.se/


Ovido - Quiz & Flashcards