Alla inlägg under juni 2012

Av happy-vbg - 25 juni 2012 22:05

tips på en sida som söker testpiloter: 

 

Vi söker sammanlagt 300 testpiloter i två testomgångar. De första 100 kommer att få testa MoodLite Globe helt kostnadsfritt och resterande 200 kommer att få köpa produkten till ett rabatterat pris mot att man delar sina åsikter och omdömen.

Testomgång två äger rum i augusti vilket betyder att det finns gott om ärliga och genuina åsikter att ta del av från den första testgruppen. Vi kommer i god tid att skicka ut mer information kring denna del av testet.

Anmäl dig senast 9 juli

http://moodlite.socialgo.com/

Av happy-vbg - 23 juni 2012 20:22

Jag har nu precis gjort och beställt mina Hälsningskort på www.smartphoto.se

Jag bestämde mig för att göra ett hälsningskort för bröllop. Ska på 3 bröllop i sommar så det

passar perfekt :D:D


det jag bestämde mig först för var vilken bild jag skulle ha, så jag letade upp

en fin bild som kännetäcknar bröllop, hade inte riktigt koll på vilken hemsida

jag kunde ladda ner "gratis" bilder, för man får ju inte ta vilka bilder som helst

på nätet. men till slut hittade jag. och där fanns ett gulligt clipcart foto på 

ett bröllopspar.

Sedan skulle man välja vilken "ram" jag ville ha. Jag testa lite olika för

att se vad som passade bäst. Tills slut hittade jag något som verkar fint :)

Jag tycker det var lätt att göra och det var lätt att gå från den ena varianten till 

den andra man kunde verkligen på ett enkelt sätt testa sig fram. 

Så nu hoppas jag att resultate blir bra :) 


Kram så länge!

Av happy-vbg - 22 juni 2012 18:11



         Jag vill bara önska alla en trevlig midsommar!

    Önska Dock att det inte var en sådan här regnig midsommar =/

         Snart dax att bege sig på lite fest till några vänner!

         Ha en kanon bra helg!

Av happy-vbg - 22 juni 2012 18:01

Jag har blivit utvald att testa http://www.smartphoto.se  o deras produkter.

smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer!


ska bli väldigt spännande.

Det första uppdraget är att göra hälsningskort. 

Passar perfekt då jag ska på några födelsedagar framöver!!

Har kickat runt på deras sida och fått lite tips.

Detta tänkte jag att jag skulle beställa till helgen :) 

ska bli spännande att prova.


Tack och Hej från mig så länge!

Av happy-vbg - 11 juni 2012 22:06



Testa nya Karl Fazer Jordgubb & Vanilj. Vi varje dag kl 12 delar Fazer ut 200 chokladkakor till och med den 24 juni. Hoppas ni gillar den!



Varje dag vid en hemlig tidpunkt släpper Malaco 200 godispåsar (från 4 – 25 juni). Då har ni chansen att skicka Lördag hela veckan till en vän, helt gratis! Klicka på länken och välj en valfri godispåse från malaco och skicka iväg! Din vän får sedan ett sms med en digital kupong som kan lösas in i butik.

Av happy-vbg - 11 juni 2012 22:01

Jo idag fick jag lite sommar kännsla,

det har man inte fått på flera veckor.

Men kanske är sommaren på gång.

I varje fall lekte våra föreskolebarn roliga ute lekar på gården

och vi pedagoger njöt av att se deras glädje, för visst blir man

gladare av solen :)


Några veckor kvar till semster. Skönt :)



//Happ-vbg 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

tips på sidor

http://www.ullevidsdal.se/


Ovido - Quiz & Flashcards